KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

To do list

Polish translation: Lista zadań


22:37 May 16, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / palmtops
English term or phrase: To do list
Klawiatura bezprzewodowa poprzez klawisze funkcyjne zapewnia dostęp m.in. do 'To Do List'
barwin
Polish translation:Lista zadań
Explanation:
polecam łaskawej uwadze również szereg innych funkcji palmtopa np. tutaj:

http://www.scientific.com.pl/prod/handspring/hs_edge.html
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
Dziękuję, właśnie o to mi chodziło!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Lista zadańxxxOTMed
4 +2agendapidzej
4terminarz
lim0nka
5 -1do zrobienia listy
Miroslawa Jodlowiec
4lista rzeczy do zrobienia
leff


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
do zrobienia listy


Explanation:
.

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 234

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  pidzej: chodziło o to-do list
7 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lista rzeczy do zrobienia


Explanation:
po prostu

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Lista zadań


Explanation:
polecam łaskawej uwadze również szereg innych funkcji palmtopa np. tutaj:

http://www.scientific.com.pl/prod/handspring/hs_edge.html

xxxOTMed
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 4564
Grading comment
Dziękuję, właśnie o to mi chodziło!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki
5 hrs

agree  Lucyna Długołęcka
5 hrs

agree  xxxgracee
19 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
agenda


Explanation:
agenda (łc. agendus ‘mający być wykonanym’ gerundivum od agere) 1. adm. oddział instytucji lub urzędu. 2. terminarz, notes do wpisywania spraw wymagających załatwienia.

Hasło opracowano na podstawie „Słownika Wyrazów Obcych” Wydawnictwa Europa, pod redakcją naukową prof. Ireny Kamińskiej-Szmaj, autorzy: Mirosław Jarosz i zespół. ISBN 83-87977-08-X. Rok wydania 2001.

wiem.onet.pl
występuje też w polskim menu paru modeli telefonów

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Plus, że krótkie toto :-)
47 mins

agree  lim0nka
1 hr

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
terminarz


Explanation:
jeszcze jedna możliwość

terminarz m II, D. -a; lm M. -e, D. -y
1. plan, rozkład zajęć, czynności z określeniem czasu ich wykonania
Terminarz dostaw, kontroli, zajęć.
2. kalendarz przystosowany do robienia notatek
[Słownik języka polskiego]

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-17 07:43:43 (GMT)
--------------------------------------------------

właśnie zobaczyłam inne pytanie z tej serii, terminarz będzie jednak lepszy do \'date planner\', więc podpisuję się pod agendą...

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581