KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

For in-store entertainment

Polish translation: rozrywka w miejscu sprzedaży


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in-store entertainment
Polish translation:rozrywka w miejscu sprzedaży
Entered by: anglista

11:44 May 19, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: For in-store entertainment
Sending data by satellite.
Monika Wojdyla
rozrywka w miejscu sprzedaży
Explanation:
jako część "in-store promotion" - kampanii prowadzonej w miejscu sprzedaży
to drugie hasło jest w tej postaci w PWN-OUP

MIESZKO
Kampania promocyjna W październiku pod hasłem "POCZUJ SIĘ BAJECZNIE" rusza ... wsparta
zostanie poprzez intensywne działania promocyjne w miejscu sprzedaży. ...
www.mieszko.com.pl/newsroom.html - 8k - Kopia - Podobne strony

Product placement - instrument budowania wizerunku marki
... reportaż z planu filmowego) i promocja sprzedaży, przyjmująca postać konkursu
w miejscu sprzedaży z nagrodami na ... [17] K. Sacha: Kampania promocyjna (cz. ...
swiatmarketingu.pl/pages/i/1/5003.php - 64k - Kopia - Podobne strony

[DOC]Spis treści
Format pliku: Microsoft Word 2000 - Wersja HTML
Promocja jako element marketingu mix. Temat: Promocja mix w działalności
firmy Elektix. Spis treści. Wstęp s. Rozdział I s. Promocja ...
www.psbszkola.pl/prace/6.doc - Podobne strony
Selected response from:

anglista
Grading comment
Bardzo dziekuje za obszerna odpowiedz. Monika
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3rozrywka sklepowa
Andrzej Lejman
4rozrywka w miejscu sprzedażyanglista


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
rozrywka sklepowa


Explanation:
chyba trzeba bedzie się z tym pogodzić...


    Reference: http://www.etvnet.com/v02/services_retail.htm
    Reference: http://www.uwex.edu/ces/cced/lets/letsen1.html
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak: pewnie tak...;(((
3 mins

agree  leff
35 mins

agree  xxxgracee
16 days

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozrywka w miejscu sprzedaży


Explanation:
jako część "in-store promotion" - kampanii prowadzonej w miejscu sprzedaży
to drugie hasło jest w tej postaci w PWN-OUP

MIESZKO
Kampania promocyjna W październiku pod hasłem "POCZUJ SIĘ BAJECZNIE" rusza ... wsparta
zostanie poprzez intensywne działania promocyjne w miejscu sprzedaży. ...
www.mieszko.com.pl/newsroom.html - 8k - Kopia - Podobne strony

Product placement - instrument budowania wizerunku marki
... reportaż z planu filmowego) i promocja sprzedaży, przyjmująca postać konkursu
w miejscu sprzedaży z nagrodami na ... [17] K. Sacha: Kampania promocyjna (cz. ...
swiatmarketingu.pl/pages/i/1/5003.php - 64k - Kopia - Podobne strony

[DOC]Spis treści
Format pliku: Microsoft Word 2000 - Wersja HTML
Promocja jako element marketingu mix. Temat: Promocja mix w działalności
firmy Elektix. Spis treści. Wstęp s. Rozdział I s. Promocja ...
www.psbszkola.pl/prace/6.doc - Podobne strony


anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454
Grading comment
Bardzo dziekuje za obszerna odpowiedz. Monika

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: miejsce sprzedaży może być dowolne, natomiast tu chodzi konkretnie o rozrywkę w (mega)sklepach i centrach handlowych
23 mins
  -> to napisz to w swojej odpowiedzi; właśnie ten przymiotnik "sklepowy" mnie w niej mierzi