KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

benchmarking

Polish translation: zestawienie (parametrów) w odniesieniu do konkurencji


12:19 May 19, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: benchmarking
przesyłanie danych przez satelite, charakterystyka poszczególnych firm w tabelce
Monika Wojdyla
Polish translation:zestawienie (parametrów) w odniesieniu do konkurencji
Explanation:
zostaw benchmarking - to b.popularne

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 12:22:20 (GMT)
--------------------------------------------------

albo napisz - analiza porównawcza (z firmami konkurencynymi)
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi:))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1zestawienie (parametrów) w odniesieniu do konkurencji
Maciej Andrzejczak
4 +1dane / analiza porównawcza
bartek


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zestawienie (parametrów) w odniesieniu do konkurencji


Explanation:
zostaw benchmarking - to b.popularne

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 12:22:20 (GMT)
--------------------------------------------------

albo napisz - analiza porównawcza (z firmami konkurencynymi)

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026
Grading comment
Bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi:))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxgracee
16 days

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dane / analiza porównawcza


Explanation:
http://www.proz.com/?sp=h&id=287610&keyword=benchm
http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=736403


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: analiza porównawcza - PWN-OUP
1 min
  -> Ja to bez słownika tym razem, ale z Panem G. Jasińskim pod pachę :-)))