KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

IP delivery solutions via satellite for corporate mediacasting

Polish translation: Rozwiązania służące do wewnątrzkorporacyjnego , satelitarnego przekazu multimedialnego opartego o protokół IP


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:IP delivery solutions via satellite for corporate mediacasting
Polish translation:Rozwiązania służące do wewnątrzkorporacyjnego , satelitarnego przekazu multimedialnego opartego o protokół IP
Entered by: Robert Zawadzki

13:25 May 19, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: IP delivery solutions via satellite for corporate mediacasting
przesyłanie danych przez satelitę
Monika Wojdyla
Rozwiązania służące do wewnątrzkorporacyjnego , satelitarnego przekazu multimedialnego ...
Explanation:
oparte o protokół IP (Internet Protocol).

Oczywiście możliwe są przeróżne warianty, szyki tego zdania itp.

W zależności od odbiorcy zamiast "protokół IP" można napisać "protokół internetowy" itp.
Selected response from:

Robert Zawadzki
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Rozwiązania służące do wewnątrzkorporacyjnego , satelitarnego przekazu multimedialnego ...Robert Zawadzki
1Oparte na protokole IP satelitarne dostarcznie wewnatrzkorporacujnych przekazow medialnych
Jacek Podkanski


  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Rozwiązania służące do wewnątrzkorporacyjnego , satelitarnego przekazu multimedialnego ...


Explanation:
oparte o protokół IP (Internet Protocol).

Oczywiście możliwe są przeróżne warianty, szyki tego zdania itp.

W zależności od odbiorcy zamiast "protokół IP" można napisać "protokół internetowy" itp.

Robert Zawadzki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 402
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxgracee
15 days

agree  Anna Bittner
285 days

20 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Oparte na protokole IP satelitarne dostarcznie wewnatrzkorporacujnych przekazow medialnych


Explanation:
Zgaduje, zeby dac ci wybor.

Jacek Podkanski
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 267