KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

bass response

Polish translation: odtwarzanie niskich tonów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bass response
Polish translation:odtwarzanie niskich tonów
Entered by: Jacek Mozdyniewicz

11:52 May 20, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: bass response
opis głośnika:
low-density material raises damping coefficients and improves bass response.
Pawel Czernecki
odtwarzanie niskich tonów
Explanation:
może tak :-)
Selected response from:

Jacek Mozdyniewicz
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3odtwarzanie niskich tonów
Jacek Mozdyniewicz
3odpowiedź częstotliwości basowych
leff


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
odtwarzanie niskich tonów


Explanation:
może tak :-)

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 596
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Himawari: Mysle, ze to zupelnie wystarczy w tym kontekscie
9 mins

agree  Andrzej Lejman: wystarczy
2 hrs

agree  amat
17 hrs

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odpowiedź częstotliwości basowych


Explanation:
a może nawet
odpowiedź basów

"Odpowiedź częstotliwościowa (Frequency Response) stała się w przypadku nowoczesnych kart kwestią o niemal zerowym znaczeniu. Ze względu na specyfikację PC9x każda karta zgodna z nią musi być zdolna wytworzyć 20hz do 20Khz. Jest to również zakres ludzkiego ucha (u 99.9% populacji). Miejscem, w którym odpowiedź częstotliwościowa naprawdę nabiera znaczenia, są głośniki"

"Ponieważ warunki, w których dokonujemy odsłuchu, są niedoskonałe, należy koniecznie poznać odpowiedź częstotliwościową naszego systemu."


    Reference: http://www.benchmark.pl/artykuly/karty_muzyczne/poradnik_kar...
    Reference: http://www.studio.use.pl/odsluchy.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: brzydka kalka językowa; efekt nieudolności tłumacza
1 hr