KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

toe board

Polish translation: krawężnik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:toe board
Polish translation:krawężnik
Entered by: Robert Pranagal

08:34 May 21, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: toe board
dolna listwa zabezpieczajaca przy poręczach.

jest jakaś polska nazwa tegoż zwierza?
Robert Pranagal
listwa zaczepowa
Explanation:
hm...

Listwa jest zaopatrzona w boczne, płaskie, hakowe zaczepy (1) na końcach wzdłużnej, dwuściennej, pustej komory (5), zawierającej wewnątrz materiał izolacyjny , o zewnętrznych powierzchniach ścian tej komory ze wzmacniającymi rowkami (6). W poszczególnym zaczepie (1), w wewnętrznej, łokowatej ścianie (2), jest wykonany okrągły, wgłębny otwór (3) z wejściową przewężką (4). W otworze tym mieści się na wcisk, poprzez przewężkę, dolna, zaokrąglona końcówka (8) klinowego elastycznego izolatora (7

http://www.arsinfo.pl/arspatent/wyd/bup_00/bup20_00/html/wzo...
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki.
okazuje się, że fachowo nazywa się to krawężnik...
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1bortnica, krawężnik
Joanna Juszczak
2listwa zaczepowa
bartek


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
listwa zaczepowa


Explanation:
hm...

Listwa jest zaopatrzona w boczne, płaskie, hakowe zaczepy (1) na końcach wzdłużnej, dwuściennej, pustej komory (5), zawierającej wewnątrz materiał izolacyjny , o zewnętrznych powierzchniach ścian tej komory ze wzmacniającymi rowkami (6). W poszczególnym zaczepie (1), w wewnętrznej, łokowatej ścianie (2), jest wykonany okrągły, wgłębny otwór (3) z wejściową przewężką (4). W otworze tym mieści się na wcisk, poprzez przewężkę, dolna, zaokrąglona końcówka (8) klinowego elastycznego izolatora (7

http://www.arsinfo.pl/arspatent/wyd/bup_00/bup20_00/html/wzo...


    Reference: http://www.arsinfo.pl/arspatent/wyd/bup_00/bup20_00/html/wzo...
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dzięki.
okazuje się, że fachowo nazywa się to krawężnik...

1152 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
toeboard
bortnica, krawężnik


Explanation:
element rusztowania zabezpieczający przed ześlizgnięciem/stoczeniem się przedmiotów

Joanna Juszczak
Ireland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon
300 days