KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

rejected water

Polish translation: woda odpadowa


13:28 May 23, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: rejected water
urzadzenie do oczyszczania wody metoda odwroconej osmozy
Stanislaw Kulikowski
Poland
Polish translation:woda odpadowa
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-23 13:36:09 (GMT)
--------------------------------------------------

Odwrócona osmoza usuwa niewidzialne zanieczyszczenia, tłumi±ce aromat, dlatego
może ... Woda spływaj±ca do ci±gu odprowadzaj±cego, to woda odpadowa i (...)
www.piokal.com.pl/filtr_zasada.php - 18k
==============================
Zestawy Odwrócona Osmoza Standard Do czyszczenia wody wodoci±gowej w ilo¶ci od ....
Urz±dzenie pracuje ze współczynnikiem odzysku 2,5 - 3 : 1 (woda odpadowa : woda woda czysta) i zapewnia czysto¶ć wody w granicach 95 - 98 %.
www.morskieakwarium.com.pl/sklep/ aqua_medic/standard.html
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2woda odpadowa
Maciej Andrzejczak
5scieki/woda sciekowa
Miroslawa Jodlowiec


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
woda odpadowa


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-23 13:36:09 (GMT)
--------------------------------------------------

Odwrócona osmoza usuwa niewidzialne zanieczyszczenia, tłumi±ce aromat, dlatego
może ... Woda spływaj±ca do ci±gu odprowadzaj±cego, to woda odpadowa i (...)
www.piokal.com.pl/filtr_zasada.php - 18k
==============================
Zestawy Odwrócona Osmoza Standard Do czyszczenia wody wodoci±gowej w ilo¶ci od ....
Urz±dzenie pracuje ze współczynnikiem odzysku 2,5 - 3 : 1 (woda odpadowa : woda woda czysta) i zapewnia czysto¶ć wody w granicach 95 - 98 %.
www.morskieakwarium.com.pl/sklep/ aqua_medic/standard.html

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026
Grading comment
Dziekuje.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
14 mins

agree  barwin
2 days5 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
scieki/woda sciekowa


Explanation:
.

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 234