KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

nuisance dust

Polish translation: uciążliwy pył


23:48 May 23, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / MSDS
English term or phrase: nuisance dust
Most Important Hazards:
Nuisance dust.
May cause dehydrating effects on skin and mucous membranes.
Hanna Burdon
United Kingdom
Polish translation:uciążliwy pył
Explanation:
.
Selected response from:

leff
Grading comment
Rzeczywi¶cie, ze znalezionej przeze mnie definicji wynika, że nie jest to pył szkodliwy dla zdrowia. Dziękuję.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4uciążliwy pył
leff
5szkodliwy (dla zdrowia) pyl
Teresa Goscinska
5dokuczliwy kurz
Miroslawa Jodlowiec


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
uciążliwy pył


Explanation:
.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Rzeczywi¶cie, ze znalezionej przeze mnie definicji wynika, że nie jest to pył szkodliwy dla zdrowia. Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ryszard Matuszewski
6 hrs

agree  bartek
7 hrs

agree  xxxtsn
17 hrs

agree  TomaszD
20 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dokuczliwy kurz


Explanation:
albo dokuczliwy pyl

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-24 10:45:17 (GMT)
--------------------------------------------------

... Tym co mnie trzymało było zajęcie, stałe zajęcie. Praca, którą
otrzymałem, była ciężka, najbardziej dokuczliwy był kurz. ...

www.republika.pl/ofensywa_antykapitalistyczna/ czytelnia_oa/pambezr-elgbart.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-24 10:46:05 (GMT)
--------------------------------------------------

bibeloty, wszystko, co zbędne, na czym gromadzi się kurz, zasłony i ... w okresie,
gdy twój alergen-pyłek staje się najbardziej dokuczliwy

www.apsik.pl/pages/apsik/artykuly/12.php

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-24 10:46:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Wolał mówić rzeczy oderwane i niepotrzebne, jak to, że niebo jest niebieskie,
że gor±co, że kurz jest latem dokuczliwy, że muchy należy tępić

6plus.interklasa.pl/szesc/strony/str2919.htm

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 234

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
szkodliwy (dla zdrowia) pyl


Explanation:
Rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń
... budowlana, czy materiały wybuchowe, Zanieczyszczenia z obróbki mechanicznej to
przede wszystkim pyl drzewny który jest szkodliwy dla zdrowia gdyż powoduje ...
mops.uci.agh.edu.pl/~skoczews/ zanieczyszczenia/1lab.shtml - 44k - Cached - Similar pages

Untitled
... czarnymi w fiolet przechodzacymi pasami.Obrobka drewna Morado moze byc problematyczna.Pyl
powstajacy np.przy szlifowaniu jest szkodliwy dla zdrowia.Zdarza sie ...
www.basowisko.de/st/art3.html - 11k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723