KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

continuous roll fed printer

Polish translation: drukarka do druku ciągłego z rolkowym podajnikiem papieru


09:20 May 26, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: continuous roll fed printer
rodzaj drukarki
kterelak
Poland
Polish translation:drukarka do druku ciągłego z rolkowym podajnikiem papieru
Explanation:
Roll fed system - już kiedys sama podałam na proz, ale cos nie mogę tego znaleźć

The Ovation! 2 printer holds a 4 inch (102mm) outside diameter media supply roll. It prints on continuous roll-fed linerless materials with permanent and repositional adhesives and can be used with die cut liner-backed materials if required. For on-demand printing applications, a tear-off bar is standard; an optional rotary cutter is available
http://www.autoid.ee/marking/datamax/ovation2.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-26 10:00:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Jrszcze \"Wielkoformatowa drukarka ...\" gdyż jedną z jej zalet jest mozliwość druku na na prawdę dużych formatach
Selected response from:

bartek
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5drukarka do druku ciągłego z rolkowym podajnikiem papieru
bartek
3drukarka podająca papier w sposób ciągły z roli (rolki)
Maciej Andrzejczak
2drukarka na papier komputerowy
Agnieszka Hayward


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
drukarka podająca papier w sposób ciągły z roli (rolki)


Explanation:
propozycja

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
drukarka do druku ciągłego z rolkowym podajnikiem papieru


Explanation:
Roll fed system - już kiedys sama podałam na proz, ale cos nie mogę tego znaleźć

The Ovation! 2 printer holds a 4 inch (102mm) outside diameter media supply roll. It prints on continuous roll-fed linerless materials with permanent and repositional adhesives and can be used with die cut liner-backed materials if required. For on-demand printing applications, a tear-off bar is standard; an optional rotary cutter is available
http://www.autoid.ee/marking/datamax/ovation2.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-26 10:00:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Jrszcze \"Wielkoformatowa drukarka ...\" gdyż jedną z jej zalet jest mozliwość druku na na prawdę dużych formatach

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Ta wersja bardzo mi sie podoba. Z tym, ze papier na rolce nasuwa mi rozne skojarzenia...
25 mins

agree  barwin
59 mins

agree  Robert Zawadzki
2 hrs

agree  hadraadae
6 hrs

agree  Jarosław Olszewski
4 days

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
drukarka na papier komputerowy


Explanation:
w odróżnieniu od drukarek pracujących na papierze ksero.
propozycja oparta na obserwacji elokwentnego nazewnictwa w tej dziedzinie :o)
Pozdr
AG

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680