KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

industrial-frequency proof voltage (50 kV)

Polish translation: napięcie probiercze o częstotliwości przemysłowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:industrial-frequency proof voltage
Polish translation:napięcie probiercze o częstotliwości przemysłowej
Entered by: Maciej Andrzejczak

16:47 May 27, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: industrial-frequency proof voltage (50 kV)
wyjściową wersją francuską jest
'tension de tenue a frequence industrielle'
czy można to przetłumaczyć jako
'napięcie probiercze wytrzymywane o częstotliwości sieciowej 50 kV'
jest co prawda jeden guglolink, ale trochę to mało

rzecz tyczy się oferty izolatorów kompozytowych
Maciej Andrzejczak
Poland
napięcie probiercze o częstotliwości przemysłowej (50 kV)
Explanation:
Propozycja.

Przecież ten link to bzdura. Od kiedy V jest jednostką częstotliwości?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-27 17:06:53 (GMT)
--------------------------------------------------

Może lepiej byłoby:
napięcie probiercze (50 kV) o częstotliwości przemysłowej

wyklucza takie nieporozumienia, jak w linku.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
DZIĘKI , TEŻ WIDZIAŁEM, ŻE SIĘ TO NIJAK TRZYMA ROZSˇDKU
POZDRAWIAM
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5napięcie probiercze 50 KV o częstotliwości przemysłowejTomaszD
3napięcie probiercze o częstotliwości przemysłowej (50 kV)
Andrzej Lejman


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
napięcie probiercze o częstotliwości przemysłowej (50 kV)


Explanation:
Propozycja.

Przecież ten link to bzdura. Od kiedy V jest jednostką częstotliwości?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-27 17:06:53 (GMT)
--------------------------------------------------

Może lepiej byłoby:
napięcie probiercze (50 kV) o częstotliwości przemysłowej

wyklucza takie nieporozumienia, jak w linku.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
DZIĘKI , TEŻ WIDZIAŁEM, ŻE SIĘ TO NIJAK TRZYMA ROZSˇDKU
POZDRAWIAM
MA

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
napięcie probiercze 50 KV o częstotliwości przemysłowej


Explanation:
Z pana propozycji wynika, że częstotliwość mierzy się w kV, co jest troszeczkę nieścisłe

TomaszD
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 553