KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

lumen

Polish translation: prześwit/kanał


01:43 May 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: lumen
czesc skladowa elektrody
(nie jednostka swiatla)
Renata Rogoz
Polish translation:prześwit/kanał
Explanation:
mikroelektroda wykorzystywana w elektrofizjologii (nie wiem, czy o taką chodzi?) może m. in. być wykonana jako 'a glass micropipette having the lumen filled with electrolytic solution'. Czyli jednak pewnego rodzaju prześwit, czy kanał w tej elektrodzie.
Selected response from:

barwin
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3prześwit/kanałbarwin
1odstęp elektrody?Robert Zawadzki


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
odstęp elektrody?


Explanation:
Więcej kontekstu!


    Reference: http://www.obdii.com.pl/elektron/silnik/uk_wykon/swieca.htm
Robert Zawadzki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 402

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prześwit/kanał


Explanation:
mikroelektroda wykorzystywana w elektrofizjologii (nie wiem, czy o taką chodzi?) może m. in. być wykonana jako 'a glass micropipette having the lumen filled with electrolytic solution'. Czyli jednak pewnego rodzaju prześwit, czy kanał w tej elektrodzie.


    Reference: http://www.thebrowns23.freeserve.co.uk/entries/MICROELECTROD...
barwin
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 464