KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

port of engagement

Polish translation: port zamustrowania


15:04 May 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Transport, shipping, vessels
English term or phrase: port of engagement
entry in the employment contract of a service assistant on a ship
sebos
Polish translation:port zamustrowania
Explanation:
Zatrudnienie na statku nazywa się zamustrowaniem. Lista załogi statku to musterrola
Selected response from:

TomaszD
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1port zamustrowaniaTomaszD
4port zatrudnienia
leff
3 +1port w którym nast±piło zaci±gniecie na statek
Maciej Andrzejczak


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
port w którym nast±piło zaci±gniecie na statek


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-28 15:14:25 (GMT)
--------------------------------------------------

Grenlandia 2002. Ekspedycja S/Y Politechnika. *** Jacht: S/Y Politechnika *** Kapitan:
Przemysław M±czkowski *** Port zaokrętowania: Reykjavik, 6 lipca 2002 ...

port zaokrętowania - to jest chyba na pewno to!!

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: 'zaokrętowanie' to 'embarkment' i niekoniecznie oznacza przyjęcie do pracy.
31 mins

agree  darotob: port zaokretowania lub zaciagniecia (jesli chodzi o crew)
37 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
port zatrudnienia


Explanation:
czyli port, w którym ten asystent został zatrudniony

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
port zamustrowania


Explanation:
Zatrudnienie na statku nazywa się zamustrowaniem. Lista załogi statku to musterrola

TomaszD
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 553

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
7 mins