KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

woodgrain panel

Polish translation: tafla o fakturze drewna


13:10 Jun 28, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: woodgrain panel
glass manufacture
magdat
Polish translation:tafla o fakturze drewna
Explanation:
o fakturze drwnopodobnej
tafla o strukturze typu woodgrain
tafla typu woodgrain

Poszukałam trochę po sieci i woodgrain jest tłumaczone różnorodnie. Każda firma tłumaczy jak jej się żywnie podoba :-) A i tak nie znalazłam niczego, co miałoby coś wspólnego ze szkłem :-(
Selected response from:

bartek
Grading comment
wybiore tafle o fakturze drewnopodobnej, bo chodzi o tafle białe i drewnopodobne ,dziekuje
to co mowi gregor ma sens, z tym ze tu faktycznie chodzi wyrób /stop szkła o takiej niejednolitej fakturze, moze byc stosowany do wstawek w drzwi lub tafla o strukturze woodgrain - szklane, bezramowe skrzydła drzwiowe. Wykonujemy je w różnych technikach: ze szkła reliefowanego (rzeżbionego na gorąco), emaliowanego, piaskowanego - takze szkło
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3płycina/okładzina drewnopodobna
Gregor
3tafla o fakturze drewna
bartek


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tafla o fakturze drewna


Explanation:
o fakturze drwnopodobnej
tafla o strukturze typu woodgrain
tafla typu woodgrain

Poszukałam trochę po sieci i woodgrain jest tłumaczone różnorodnie. Każda firma tłumaczy jak jej się żywnie podoba :-) A i tak nie znalazłam niczego, co miałoby coś wspólnego ze szkłem :-(


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
wybiore tafle o fakturze drewnopodobnej, bo chodzi o tafle białe i drewnopodobne ,dziekuje
to co mowi gregor ma sens, z tym ze tu faktycznie chodzi wyrób /stop szkła o takiej niejednolitej fakturze, moze byc stosowany do wstawek w drzwi lub tafla o strukturze woodgrain - szklane, bezramowe skrzydła drzwiowe. Wykonujemy je w różnych technikach: ze szkła reliefowanego (rzeżbionego na gorąco), emaliowanego, piaskowanego - takze szkło

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
płycina/okładzina drewnopodobna


Explanation:
raczej nie ma to nic wspólnego z produktem ze szkła, ale można to użyć w kombinacji za szkłem np. drzwi (zrobione z woodgrain panel)ze szklaną wstawką.
Chyba że zastosowano to coś w samochodzie, wtedy będzie to okładzina (na deskę rozdzielczą).

Jeśli coś się nie zgadza to dopisz więcej kontekstu!!!


    Reference: http://www.uac.com.my/product/product11.html
Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 347