KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

due date

Polish translation: termin płatności


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:due date
Polish translation:termin płatności
Entered by: bartek

10:51 Jun 29, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / Electronic Organizer
English term or phrase: due date
Cannot set alarm from due date. Rozumiem, ale jak to zgrabnie po polsku...?
Himawari
Poland
termin płatności
Explanation:
Nie mogę zmienic ustawień przypomnienia o terminie platności

Gdyby coś - nie ściagnęłam od przedpiszcy, jako że due date ma tylko jedno oficjalne znaczenie (słownikowe). Sadzę natomiast, że Himawari chodziło o całe zdanie :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziekuje bardzo. Nadal nie jestem na 100% pewna, ale pomoglo!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5termin płatności
karolina_mb
4termin płatności
bartek
3zaplanowana dataxxxOTMed


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
termin płatności


Explanation:
to jedyne tłumaczenie terminu due date, jakie znam:) za to na podstawie Merriam-Webster's, czyli maksymalnie wiarygodne:)

karolina_mb
Romania
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 21

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaplanowana data


Explanation:
może ew. bardziej pasować do kontekstu: właściwa/należna data?

xxxOTMed
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 4564

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
termin płatności


Explanation:
Nie mogę zmienic ustawień przypomnienia o terminie platności

Gdyby coś - nie ściagnęłam od przedpiszcy, jako że due date ma tylko jedno oficjalne znaczenie (słownikowe). Sadzę natomiast, że Himawari chodziło o całe zdanie :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dziekuje bardzo. Nadal nie jestem na 100% pewna, ale pomoglo!