KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

modulating valve

Polish translation: zawory modulujące


06:34 Jul 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / automatyka, process control
English term or phrase: modulating valve
automatyka, kontekst: wyliczanka

"Modulating Valves (1 AO, 1 PID)"

czy to zawory, czy lampy elektronowe? Może mam braki, ale pracuj±c 8 lat w mocno zautomatyzowanym zakładzie, nigdzie nie widziałem lamp elektronowych, oprócz monitorów komputerów...
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:zawory modulujące
Explanation:
znalazłem zawór modulujący, może to to?
Selected response from:

Pawel Bartoszewicz
Grading comment
Dziękuję. Może tak...
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zawory modulujące
Pawel Bartoszewicz
3zaworyamat


Discussion entries: 5





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zawory


Explanation:
lampy to raczej już "historia"

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zawory modulujące


Explanation:
znalazłem zawór modulujący, może to to?


    Reference: http://www.pharmgas.com.pl/strony/i/54.php
Pawel Bartoszewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 608
Grading comment
Dziękuję. Może tak...