KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

PVC-U

Polish translation: PVC-U = polichlorek winylu


12:29 Jul 3, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: PVC-U
PVC-U door panel

Czy PVC-U ,podobnie jak PVC moze zostać tak jak jest??
magdat
Polish translation:PVC-U = polichlorek winylu
Explanation:
PVC-U:

NIBCO - rury i kształtki z PVC-U
... MATERIAŁ Rury i złączki PVC-U. ZASTOSOWANIE: instalacje wody zimnej;
instalacje klimatyzacyjne; instalacje przemysłowe dla różnego ...
www2.nibco.com.pl/pvc_u.html - 50k - Kopia - Podobne strony

NIBCO - najczęściej zadawane pytania
... 1. Co to jest PVC-Ci PVC-U? 2. Czy instalacje PVC-U (polichlorek winylu) stosowane
do wody zimnej i PVC-C stosowane do wody ciepłej, są systemami pewnymi i ...
www2.nibco.com.pl/faq.html - 26k - Kopia - Podobne strony
[ Więcej wyników z www2.nibco.com.pl ]

Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
DZiekuje, zapoznalam sie z witryna nibco i slownikiem ,przydatny
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1PVC-U; polichlorek winylu twardy; winidur
leff
4PVC-U = polichlorek winylu
Andrzej Lejman


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
PVC-U = polichlorek winylu


Explanation:
PVC-U:

NIBCO - rury i kształtki z PVC-U
... MATERIAŁ Rury i złączki PVC-U. ZASTOSOWANIE: instalacje wody zimnej;
instalacje klimatyzacyjne; instalacje przemysłowe dla różnego ...
www2.nibco.com.pl/pvc_u.html - 50k - Kopia - Podobne strony

NIBCO - najczęściej zadawane pytania
... 1. Co to jest PVC-Ci PVC-U? 2. Czy instalacje PVC-U (polichlorek winylu) stosowane
do wody zimnej i PVC-C stosowane do wody ciepłej, są systemami pewnymi i ...
www2.nibco.com.pl/faq.html - 26k - Kopia - Podobne strony
[ Więcej wyników z www2.nibco.com.pl ]



Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
DZiekuje, zapoznalam sie z witryna nibco i slownikiem ,przydatny

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: to co prawda polichlorek winylu, ale nie każdy, tylko twardy. Czyli po polsku winidur.
38 mins

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
PVC-U; polichlorek winylu twardy; winidur


Explanation:
Stwierdzenie że PVC-U = polickhlorek winylu jest nie do końca prawdziwe. Bo co prawda jest to polichlorek winylu, ale specyficzny, bo bez dodatku substancji zmiękczających. A więc konieczne jest użycie przymiotnika twardy lub użycie polskiej nazwy handlowej 'winidur'.

A na przyszłość warto pamiętać, że wybór odpowiedzi już po kilku minutach jest z reguły bardzo złym pomysłem.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: to prawda
15 mins