KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

the feed cable is reeved in accordance with the reeve charts

Polish translation: Kabel zasilający jest poprowadzony zgodnie ze schematami elektrycznymi


16:58 Jul 6, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: the feed cable is reeved in accordance with the reeve charts
działanie dźwigni skrzyni biegów
bersiu
Poland
Polish translation:Kabel zasilający jest poprowadzony zgodnie ze schematami elektrycznymi
Explanation:
Przewód wydaje się być żyłą (dosł. rdzeniem np. miedzianym) w izolacji; kabel to raczej coś 'poważniejszego' np. 2-3 przewody zaizolowane; jakkolwiek powyższe to tylko uwaga kosmetyczna...
Selected response from:

Maciej Spiewak
Poland
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kabel zasilający jest poprowadzony zgodnie ze schematami elektrycznymi
Maciej Spiewak
4 +1przewód zasilający jest przewleczony...
Maciej Andrzejczak


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przewód zasilający jest przewleczony...


Explanation:
zgodnie ze schematami przewlekania



Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
59 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Kabel zasilający jest poprowadzony zgodnie ze schematami elektrycznymi


Explanation:
Przewód wydaje się być żyłą (dosł. rdzeniem np. miedzianym) w izolacji; kabel to raczej coś 'poważniejszego' np. 2-3 przewody zaizolowane; jakkolwiek powyższe to tylko uwaga kosmetyczna...

Maciej Spiewak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 552