KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

ATC FWD

Polish translation: automatyczne urządzenie do wymiany narzędzi - ruch do przodu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ATC FWD
Polish translation:automatyczne urządzenie do wymiany narzędzi - ruch do przodu
Entered by: amat

08:21 Jul 8, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: ATC FWD
Automatic Tool Changer Forward
- czy będzie to Szybkodziałający Automatyczny Zmieniacz Narzędzi? (w obrabiarce)
Monika Rozwarzewska
Poland
automatyczne urządzenie do wymiany narzędzi - ruch do przodu
Explanation:
Sł. WNT NT E-P

przyp.
Selected response from:

amat
Grading comment
bardzo dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szybkodziałający automatyczny zmieniacz narzędzi.
bartek
3raczej nie
leff
2automatyczne urządzenie do wymiany narzędzi - ruch do przoduamat


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
atc fwd
raczej nie


Explanation:
'FWD' oznacza tu co prawda 'forward' ale zapewne w znaczeniu kierunku ruchu - naprzód
Szczególnie jeśli gdzieś jest ATC BCK (backward) lub ATC REV (reverse)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szybkodziałający automatyczny zmieniacz narzędzi.


Explanation:
tak jest w sieci
www.avia.com.pl/vbc1000.htm
poczta mi padła !!! Do jutra !!!

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
automatyczne urządzenie do wymiany narzędzi - ruch do przodu


Explanation:
Sł. WNT NT E-P

przyp.

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869
Grading comment
bardzo dziękuję!