KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

attachment drive

Polish translation: napęd przystawki


21:31 Nov 3, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / mixer
English term or phrase: attachment drive
The attachment drive A makes it possible to connect meat mincer and vegetable cutter.
xxxkgas
Polish translation:napęd przystawki
Explanation:
Napęd przystawki A umożliwia podłączenie ...

Przydałoby się zobaczyć na obrazku, ale podejrzewam, że to jest coś w rodzaju "wejścia", do którego podłączyć można te przystawki.
Selected response from:

Himawari
Poland
Grading comment
Chyba prędzej chodzi właśnie o to - dzięki!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przystawka
leff
5silnik
Andrzej Mierzejewski
3napęd przystawki
Himawari
3końcówka
Katarzyna Chmiel


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
końcówka


Explanation:
propozycja

Katarzyna Chmiel
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 207

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przystawka


Explanation:
:-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
9 hrs

agree  bartek: :-)
10 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
napęd przystawki


Explanation:
Napęd przystawki A umożliwia podłączenie ...

Przydałoby się zobaczyć na obrazku, ale podejrzewam, że to jest coś w rodzaju "wejścia", do którego podłączyć można te przystawki.

Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 580
Grading comment
Chyba prędzej chodzi właśnie o to - dzięki!

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
silnik


Explanation:
Silnik można dołączyć do...

albo:

Do silnika można dołączyć...

Zależy, co jest większe i stoi na stole.
Chyba prawie na pewno mam wrażenie, że to silnik jest mniejszy i on jest dołączany.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6753