KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

pin valve

Polish translation: zawór trzpieniowy


04:18 Nov 6, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: pin valve
Pin-Valve type Hot Runner system to ensure both perfect heating effect and power performance

Kontekst: wtryskowe tłoczenie różnych rzeczy z tworzywa sztucznego
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:zawór trzpieniowy
Explanation:
mam wątpliwości, czy terminy "needle valbe" i "pin valve" odnoszą się do tego samego typu zaworu; różnią się one jednak chyba proporcjami elementu zamykającego (zawieradła); stosunek średnicy do długości
Selected response from:

Michalski
Grading comment
Dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zawor iglicowy
Zhaba
2zawór trzpieniowyMichalski


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zawor iglicowy


Explanation:
przy zalozeniu, ze pin valve to needle valve


    Reference: http://slave.e-edukacja.pl/~fiat/html/tuning_a/seria_dcoe.ht...
    Reference: http://www.gunther.co.uk/needle%20valve.htm
Zhaba
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 71

14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zawór trzpieniowy


Explanation:
mam wątpliwości, czy terminy "needle valbe" i "pin valve" odnoszą się do tego samego typu zaworu; różnią się one jednak chyba proporcjami elementu zamykającego (zawieradła); stosunek średnicy do długości

Michalski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 28
Grading comment
Dziękuję