KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

sledge error

Polish translation: usterka sanek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sledge error
Polish translation:usterka sanek
Entered by: Izabella Kraus

11:29 Nov 6, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: sledge error
kolejna pozycja na liście usterek odtwarzacza CD w samochodzie.
Izabella Kraus
sanki
Explanation:
Chodzi o sanki, na których laser przemieszcza się nad płyt± CD, nad±żaj±c za ¶cieżk±.

http://audio.lukar.net/Przesuwanie_sie_lasera_w_CD_pytanie_3...
Selected response from:

medyk
Poland
Grading comment
Dzięki. To brzmi prawdopodobnie. NIe udało mi się otworzyć strony audio.lukar.net, ale skoro jest Pan pewny tych sanek, to wierzę i wpisuję do słownika. POzdrawiam,
Izabella
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sankimedyk
2 +1brak możliwości płynnej zmiany stacji
Maciej Andrzejczak


Discussion entries: 1





  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
brak możliwości płynnej zmiany stacji


Explanation:
domysł i strzał w jednym, ale może o to chodzi...

zakładam, ze jest to radioodtwarzacz, bo była mowa o high frequency w poprzednim pytaniu...

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026
Grading comment
Niestety zupełnie nie o to chodziło. Sledge to kieszeń płyty

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
7 hrs
The asker has declined this answer
Comment: Niestety zupełnie nie o to chodziło. Sledge to kieszeń płyty

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
sanki


Explanation:
Chodzi o sanki, na których laser przemieszcza się nad płyt± CD, nad±żaj±c za ¶cieżk±.

http://audio.lukar.net/Przesuwanie_sie_lasera_w_CD_pytanie_3...


    Reference: http://www.semiconductors.philips.com/acrobat/datasheets/TDA...
    Reference: http://perso.club-internet.fr/lecab/depannage/cd/fonctionnel...
medyk
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 144
Grading comment
Dzięki. To brzmi prawdopodobnie. NIe udało mi się otworzyć strony audio.lukar.net, ale skoro jest Pan pewny tych sanek, to wierzę i wpisuję do słownika. POzdrawiam,
Izabella