KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

lairage- poultry

Polish translation: magazyn drobiu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lairage- poultry
Polish translation:magazyn drobiu
Entered by: bartek

12:26 Nov 6, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: lairage- poultry
padło juz pytanie o lairage- magazyn zywca, ale czy w jezyku polskim w przypadku drobiu i ptactwa hodowlanego an ubój mozna tez stosowac okreslenie magazyn zywca?
zywiec to bydło , trzoda , jak to nazwac? szukam w guglu ale nie bardoz znajduje odpowiedz, dzieki za cierpliwosc
magdat
magazyn drobiu
Explanation:
Dział handlowy - sprzedaż II, w. 116. Dział handlowy - sprzedaż III,
w. 128. Magazyn drobiu, w. 160. Hurtownia, w. 177. Sklep nr. 1, w. 164. ...
www.sadrob.com.pl/nr_tel.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
biore tą odpowiedz, zgadzam sie tez z leff, dziekuje Wam bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5magazyn drobiu
bartek
4magazyn drobiu rzeźnego
leff


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
magazyn drobiu


Explanation:
Dział handlowy - sprzedaż II, w. 116. Dział handlowy - sprzedaż III,
w. 128. Magazyn drobiu, w. 160. Hurtownia, w. 177. Sklep nr. 1, w. 164. ...
www.sadrob.com.pl/nr_tel.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
biore tą odpowiedz, zgadzam sie tez z leff, dziekuje Wam bardzo

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
magazyn drobiu rzeźnego


Explanation:
tak dla uniknięcia nieporozumień
ewentualnie może

magazyn drobiu na ubój

bo przecież chodzi o magazyn, gdzie przechowywane są żywe zwierzęta przed ubojem

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240