KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

tool offset data

Polish translation: dane offsetu narzędzia/informacje o offsecie narzędzia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tool offset data
Polish translation:dane offsetu narzędzia/informacje o offsecie narzędzia
Entered by: Jacek Mozdyniewicz

13:39 Nov 8, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: tool offset data
Brak szerszego kontekstu, tylko wyliczanka:
Changing tool offset data
Inputting Tool Offset data
Tool Wear Offset Data
Tool Offset number

chodzi o tokarki
Paulina Koperska
dane offsetu narzędzia/informacje o offsecie narzędzia
Explanation:
:-)
Selected response from:

Jacek Mozdyniewicz
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1dane offsetu narzędzia/informacje o offsecie narzędzia
Jacek Mozdyniewicz
3 +1dane o przesunięciu narzędzia
leff
3wartosci offsetu narzedziajirian


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
dane offsetu narzędzia/informacje o offsecie narzędzia


Explanation:
:-)

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 596
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Raczynski
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wartosci offsetu narzedzia


Explanation:
offset sie raczej w aplikacjach nie tlumaczy bo brak jest krotkiego dlumaczenia

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 28 mins (2003-11-08 15:08:17 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiscie w kazdym przypadku wartosc jest w liczbie pojedynczej ;)
zmiana wartosci offsetu it

a chodzi tu chyba o odleglosc w ktorej narzedzie powinno przechodzic od obrabianej powierzchni.

jirian
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 10

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dane o przesunięciu narzędzia


Explanation:
offset = 1. przesunięcie poprzeczne 4. (automatyka) uchyb ustalony
[E-P Dictionary of Science and Technology]

IMHO to te dwa techniczne tłumaczenia, które pasują do tego kontekstu

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michalski
13 hrs