KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

commercial sea

Polish translation: kontrakt (handlowy) na dostawę drogą morską


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:commercial sea contract
Polish translation:kontrakt (handlowy) na dostawę drogą morską
Entered by: Andrzej Mierzejewski

07:33 Nov 11, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: commercial sea
contract
hot rolled steel blooms
iza
kontrakt (handlowy) na dostawę drogą morską
Explanation:
kęsisk kwadratowych walcowanych na gorąco


z praktyki
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2kontrakt (handlowy) na dostawę drogą morską
Andrzej Mierzejewski
3handlowy morski
bartek


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
handlowy morski


Explanation:
a kontekst gdzieś tam nie latał sobie luzem? Może to był jakiś port, fishing licence???

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: kontekstem jest "contract" i "hot rolled steel blooms" :-)
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
kontrakt (handlowy) na dostawę drogą morską


Explanation:
kęsisk kwadratowych walcowanych na gorąco


z praktyki

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6757

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
1 min
  -> dzięki za wsparcie moralne :-)

agree  Stefan Simko
1 hr
  -> dzięki za wsparcie moralne :-)