KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Yankee drier cylinder

Polish translation: cylindrer Yankee


10:09 Nov 11, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Yankee drier cylinder
A massive crane – the one used to install the famous London Eye giant wheel – was needed to lift out the old 90-tonne Yankee drier cylinder and install the new, through air dryer roll.
kterelak
Poland
Polish translation:cylindrer Yankee
Explanation:
Prowadzenie wstęgi papierń i suszników. Cylinder Yankee. Suszenie metodą przedmuchu powietrza. Tendencje rozwojowe w budowie i eksploatacji suszami. ...
wipos.p.lodz.pl/w10/sylabus/inz-papn.html

Przed rokiem zamontowano nowy cylinder Yankee, dzięki któremu można produkować bardziej miękki papier o niższej gramaturze oraz wysokiej jakoœci papier ...
www.infomakro.pl/default.asp?thdid=267&bid=20

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2003-11-11 10:21:26 GMT)
--------------------------------------------------

cylinder suszący Yankee
... W razie ręcznego zaprowadzania wstęgi, odległość wałków prowadzących
suszniki od cylindrów suszących w miejscach wejścia powinna wynosić co ...
www.bhp.iq.pl/przep34.htm - 22k
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1cylinder susz±cy typu Yankee
Piotr Bienkowski
3cylindrer Yankee
bartek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
yankee drier cylinder
cylindrer Yankee


Explanation:
Prowadzenie wstęgi papierń i suszników. Cylinder Yankee. Suszenie metodą przedmuchu powietrza. Tendencje rozwojowe w budowie i eksploatacji suszami. ...
wipos.p.lodz.pl/w10/sylabus/inz-papn.html

Przed rokiem zamontowano nowy cylinder Yankee, dzięki któremu można produkować bardziej miękki papier o niższej gramaturze oraz wysokiej jakoœci papier ...
www.infomakro.pl/default.asp?thdid=267&bid=20

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2003-11-11 10:21:26 GMT)
--------------------------------------------------

cylinder suszący Yankee
... W razie ręcznego zaprowadzania wstęgi, odległość wałków prowadzących
suszniki od cylindrów suszących w miejscach wejścia powinna wynosić co ...
www.bhp.iq.pl/przep34.htm - 22k

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dziękuję

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
cylinder susz±cy typu Yankee


Explanation:
Można spotkać różne wersje: Yankee drier, Yankee dryer i t± w pytaniu, ale jak go zwał, to jak widać z kontekstu, jest to dosyć sporawy cylinder maszyny papierniczej

Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  makary
11 hrs