KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

regular size

Polish translation: normalna wielkość


19:05 Nov 11, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: regular size
chodzi o zgrabne okre¶lenie w odniesieniu do zdjęcia wy¶wietlonego na wy¶wietlaczu LCD aparatu cyfrowego (regular size to zdjęcie niezzoomowane)
Barbara Winiarska
Polish translation:normalna wielkość
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2003-11-11 19:23:17 GMT)
--------------------------------------------------

Camedia 840L oprócz konwencjonalnych fotografii umożliwia również wykonywanie zdjęć w trybie makro, tzn. fotografowanie obiektów oddalonych od aparatu od 0,1 do 0,5 m. Ponadto urządzenie zostało wyposażone w cyfrowy zoom, powiększający dwukrotnie fotografowany obiekt przy zachowaniu wierności detali. Zmiana kadru następuje skokowo - albo normalna wielkość, albo dwukrotne powiększenie
http://www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=2246
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6normalna wielkość
bartek
5obraz przy najkrótszej ogniskowej
Andrzej Mierzejewski
4rozmiar pełnypidzej
3 -1rozmiar naturalny
Maciej Andrzejczak


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
rozmiar naturalny


Explanation:
np.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  pidzej: naturalna wielkość to np. zdjęcie telefonu komórkowego czy pudełka zapałek w gazecie czy książce na którym wymiary są identyczne jak w realu
14 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
normalna wielkość


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2003-11-11 19:23:17 GMT)
--------------------------------------------------

Camedia 840L oprócz konwencjonalnych fotografii umożliwia również wykonywanie zdjęć w trybie makro, tzn. fotografowanie obiektów oddalonych od aparatu od 0,1 do 0,5 m. Ponadto urządzenie zostało wyposażone w cyfrowy zoom, powiększający dwukrotnie fotografowany obiekt przy zachowaniu wierności detali. Zmiana kadru następuje skokowo - albo normalna wielkość, albo dwukrotne powiększenie
http://www.pckurier.pl/archiwum/art0.asp?ID=2246

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka
16 mins

agree  leff
1 hr

agree  hadraadae
1 hr

agree  joannap
2 hrs

agree  MonikaSojka
2 hrs

agree  xxxgracee
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozmiar pełny


Explanation:
lub wręcz przeciwnie - pełny rozmiar

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
obraz przy najkrótszej ogniskowej


Explanation:
cztery wyrazu zamiast dwóch :-(

ale wiadomo, o co chodzi :-)

(jeżeli regular size = obraz niezoomowany)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6753

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: zdjęcie już jest uczynione, teraz je oglądamy na ekraniku z tyłu aparatu i ogniskowa użyta przy zdejmowaniu go nie ma już nic do rzeczy
17 mins