KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

self-prompting

Polish translation: instalowane za pomocą komend naprowadzających


11:51 Nov 12, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / fotometr, informatyczne
English term or phrase: self-prompting
a.) The reader is programmed with many keyboard-selectable general purpose programs.
Each mode is self-prompting, to reduce error and simplify operation.

Co to znaczy, że te programy lub tryby s± self-prompting
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:instalowane za pomocą komend naprowadzających
Explanation:
program, jak to się potocznie mówi, "prowadzi za rękę" sugerując krok za krokiem co należy wcisnąć
Selected response from:

krzyna
Poland
Grading comment
dzięki.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyjaśnienie
Andrzej Lejman
4z podpowiadaniem komend, z komendami podpowiadającymi (kolejny krok)jamajka
3instalowane za pomocą komend naprowadzającychkrzyna


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyjaśnienie


Explanation:
to znaczy, że odpowiednie programy samoczynnie wyświetlają odpowiednie polecenie potrzebne do ich uruchomienia.
Wyobraź sobie komputer w trybie DOS, ktory zgłasza się nie znakiem zachęty
C:\>
ale na przykład
C:\windows>win
czyli poleceniem potrzebnym (kiedyś) do uruchomienia windows.



Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instalowane za pomocą komend naprowadzających


Explanation:
program, jak to się potocznie mówi, "prowadzi za rękę" sugerując krok za krokiem co należy wcisnąć

krzyna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 251
Grading comment
dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: ale nie instalowane, tylko uruchamiane, i nie komend, tylko poleceń
22 mins
  -> uruchamiane - zgoda, poleceń, komend - wsjo rawno

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z podpowiadaniem komend, z komendami podpowiadającymi (kolejny krok)


Explanation:
sugerowane komendy, z zasugerowaniem komend, z sugestią komend,

tryb "podpowiadacza", tryb "sugerowania"

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: polecenia, nie komendy
2 mins