KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

output end

Polish translation: koniec linii


10:37 Nov 13, 2003
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / maszyny metalurgiczne
English term or phrase: output end
jak w pytaniu o input
vladex
Polish translation:koniec linii
Explanation:
vs. początek linii
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
będę konsekwentny
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4koniec linii
Andrzej Lejman
2 +1koniec procesumedyk
3wylot
Dorota Cooper


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koniec linii


Explanation:
vs. początek linii

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
będę konsekwentny
dzięki

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wylot


Explanation:
IMO

Dorota Cooper
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 49

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
koniec procesu


Explanation:
z którego wychodzi (output) produkt.

Mówi się też o "wyj¶ciu procesu" - w innych dziedzinach techniki.

Z podanego pytania nie wynika, czy chodzi o proces, czy też o linię produkcyjn± (w sensie "dziury" maszynie, z której wylatuje produkt), jak proponuje poprzednik.

medyk
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 144

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxgracee
2 hrs