KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

with elasticated cuffs and closed neck

Polish translation: z elastycznymi rękawami i pełną ochroną szyi


12:37 Jan 15, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: with elasticated cuffs and closed neck
protective clothing with...
emis
Polish translation:z elastycznymi rękawami i pełną ochroną szyi
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-01-15 12:46:22 GMT)
--------------------------------------------------

chodzi zapewne o to, że rękawy szczelnie przylegają oraz, że ubranie ma wygląd golfu w pełni zakrywajacego, czyli chroniacego szyję (kark ewentualnie)
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4z elastycznymi mankietami zapinane pod szyją
bartek
4z elastycznymi rękawami i pełną ochroną szyi
Maciej Andrzejczak


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z elastycznymi rękawami i pełną ochroną szyi


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-01-15 12:46:22 GMT)
--------------------------------------------------

chodzi zapewne o to, że rękawy szczelnie przylegają oraz, że ubranie ma wygląd golfu w pełni zakrywajacego, czyli chroniacego szyję (kark ewentualnie)

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026
Grading comment
dziękuję.

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z elastycznymi mankietami zapinane pod szyją


Explanation:
nie ma tu innych wymogów, chyba

Płaszcz zapinany pod szyją powinien mieć rękawy zaopatrzone w mankiety dobrze przylegające do przegubów rąk. Pszczoły są wrażliwe na obce zapachy, ubranie używane wyłącznie w pasiece przesiąka zapachem miodu i wosku i nie wywołuje podrażnienia pszczół.



    Reference: http://www.naszapasieka.republika.pl/strony1/sprzet11.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743