KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

safety shower is to hand

Polish translation: przysznic bezpieczeństwa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:safety shower
Polish translation:przysznic bezpieczeństwa
Entered by: Romuald Pawlikowski

12:42 Jan 15, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: safety shower is to hand
Boots made of PCV. Ensure safety shower is to hand.

in MSDS.
emis
przysznic bezpieczeństwa w pobliżu
Explanation:
Emis, mam wrażenie, że tekst faktycznie został przekłamany w skanerze. (See: bums->burns)

Zdanie logicznie brzmiałoby:

Zapewnić w pobliżu przysznic bezpieczeństwa.
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
Dziękuję wszystkim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3przysznic bezpieczeństwa w pobliżu
Romuald Pawlikowski
4prysznic bezpieczenstwa do mycia rąk
bartek
3pod ręką ( w pobliżu), ale wtedy "at hand"amat


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pod ręką ( w pobliżu), ale wtedy "at hand"


Explanation:
prop.

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prysznic bezpieczenstwa do mycia rąk


Explanation:
z wyjątkiem polimerazy Taq (przechowuj w temperaturze -20°C). 8. KONTROLA EKSPOZYCJI/OSOBISTA
OCHRONA: Projekt systemu: prysznic bezpieczenstwa oraz łaźnia ...
128.121.57.25/pdffiles/msds/dnaec_msds_PL.pdf


    Reference: http://www.128.121.57.25/pdffiles/msds/dnaec_msds_PL.pdf
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Romuald Pawlikowski: przysznic do mycia rąk?
11 mins

neutral  Pawel Czernecki: to hand = within reach, readily available (ale ręce też można umyć :-)
30 mins

neutral  Agnieszka Hayward: za Pawłem i Romualdem
9 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
przysznic bezpieczeństwa w pobliżu


Explanation:
Emis, mam wrażenie, że tekst faktycznie został przekłamany w skanerze. (See: bums->burns)

Zdanie logicznie brzmiałoby:

Zapewnić w pobliżu przysznic bezpieczeństwa.

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713
Grading comment
Dziękuję wszystkim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki
17 mins

agree  leff
1 hr

agree  Agnieszka Hayward
9 hrs