KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Offer the chuck into

Polish translation: załóż uchwyt na wrzeciono


10:12 Jan 16, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Offer the chuck into
Locate the chuck and lower the drive spindle. Offer the chuck into
the spindle
nie bardzo wiem jak to ujac, choc z grubasz wyobrazam sobie o co chodzi

a chuck w tym przypdaku to SDS uchwyt narzedziowy
magdat
Polish translation:załóż uchwyt na wrzeciono
Explanation:
nie widzę innego wyjaśnienia

"naprowadź"?
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
nie jest to na stożku Morsea, a odpowiedz Andrzeja jest równie bliska jak Tomasza ktoremu dziekuje za wybór wersji, wszystkie dobre, dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4załóż uchwyt na wrzeciono
Andrzej Lejman
3NiżejTomaszD


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
załóż uchwyt na wrzeciono


Explanation:
nie widzę innego wyjaśnienia

"naprowadź"?

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
nie jest to na stożku Morsea, a odpowiedz Andrzeja jest równie bliska jak Tomasza ktoremu dziekuje za wybór wersji, wszystkie dobre, dziekuje

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
offer the chuck into
Niżej


Explanation:
Wsunąć, dosunąć, wstawić, włożyć, zamontować, zainstalować, zacisnąć (jeśli na stożku Morse'a) itp.
HTH

TomaszD
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 553