KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

bus power specifications

Polish translation: propozycja i wyja¶nienia poniżej


12:39 Jan 17, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: bus power specifications
W zdaniu: USB hub has bus power specifications.

No tak... tylko jak to po polsku sie nazywa?
Ten "hub" (koncentrator?) jest zasilany z komputera, jak by wynikalo z dalszego opisu.
Himawari
Poland
Polish translation:propozycja i wyja¶nienia poniżej
Explanation:
"pobór pr±du/mocy przez koncentrator spełnia wymagania specyfikacji magistrali USB"

Wyja¶nienie: w¶ród czterech przewodów magistrali dwa to bieguny Ľródła zasilania (najprawdopodobniej +5 V). Każde realne Ľródło napięcia ma ograniczon± wydajno¶ć pr±dow± - w przypadku magistrali USB okre¶lone norm±. Jeżeli pobór pr±du (oraz mocy) koniecznego do zasilenia urz±dzenia zewnętrznego jest mniejszy od warto¶ci granicznej, może ono być zasilane z magistrali, bez konieczno¶ci zastosowania zewnętrznego Ľródła napięcia. Z tekstu i dalszych uwag można wysnuć takie wnioski.
Selected response from:

medyk
Poland
Grading comment
Dziekuje! Z Gugla wynika, ze tego sie w Polsce nie tlumaczy, wiec dalam w nawiasie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1propozycja i wyja¶nienia poniżejmedyk
3Parametry zasilania koncentratora/huba USB są zgodne z parametrami magistrali komputera
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Parametry zasilania koncentratora/huba USB są zgodne z parametrami magistrali komputera


Explanation:
ostrożna propozycja

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6757

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
propozycja i wyja¶nienia poniżej


Explanation:
"pobór pr±du/mocy przez koncentrator spełnia wymagania specyfikacji magistrali USB"

Wyja¶nienie: w¶ród czterech przewodów magistrali dwa to bieguny Ľródła zasilania (najprawdopodobniej +5 V). Każde realne Ľródło napięcia ma ograniczon± wydajno¶ć pr±dow± - w przypadku magistrali USB okre¶lone norm±. Jeżeli pobór pr±du (oraz mocy) koniecznego do zasilenia urz±dzenia zewnętrznego jest mniejszy od warto¶ci granicznej, może ono być zasilane z magistrali, bez konieczno¶ci zastosowania zewnętrznego Ľródła napięcia. Z tekstu i dalszych uwag można wysnuć takie wnioski.

medyk
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 144
Grading comment
Dziekuje! Z Gugla wynika, ze tego sie w Polsce nie tlumaczy, wiec dalam w nawiasie.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: a nie mogli napisać "meets"?
12 mins