KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

USB memory key

Polish translation: -


22:15 Jan 18, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: USB memory key
Czy wystarczy nazwac to "pamiecia USB" czy lepiej jakos inaczej?
Nie udalo mi sie niczego wyguglowac.
Himawari
Poland
Polish translation:-
Explanation:
Memory Key to podręczna pamięć masowa podłączana do portu USB.
Selected response from:

barwin
Grading comment
Dziekuje bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Pamiec dyskowa na zlaczu USB /pamiec dyskowa w postaci klucza USB
Natalie
3 +2-barwin


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
-


Explanation:
Memory Key to podręczna pamięć masowa podłączana do portu USB.


    Reference: http://www.pl.tomshardware.com/technews/20020212.html
barwin
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 464
Grading comment
Dziekuje bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  medyk: za pomoc± specjalnego sterownika widziana jako system plików (czyli taki pseudodysk)
10 hrs

agree  Jacek Mozdyniewicz
1 day14 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
usb memory key
Pamiec dyskowa na zlaczu USB /pamiec dyskowa w postaci klucza USB


Explanation:
Pamiec dyskowa na zlaczu USB. ...
www.blob.com.pl/cennik.php

PenDrive 128MB USB 2.0 pamiec dyskowa w postaci klucza USB 2.0 o pojemnosci 128MB, widoczna w systemie jako dysk wymienny; funkcja zabezpieczajaca zapis ...
sklep.benchmark.pl/katalog_1929.html

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
13 hrs
  -> dzieki