KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

the max number of resistors,conected in parallel,are listed for the case that...

Polish translation: niżej


12:07 Jan 19, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: the max number of resistors,conected in parallel,are listed for the case that...
instrukcja Thyro-A (sterownik)
Całe zdanie: The maximum possible number of load resistors per phase, which are conected in parallel, are listed for the case, that the load break of one resistor should be recorded and signaled.
Sawek
Polish translation:niżej
Explanation:
Maksymalna możliwa liczba rezystorów obciążających na fazę, połączonych równolegle, wymieniona jest po to aby...

nie pisał tego Anglik...powinno być is listed itd...
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc. I mam pytanie: czy w przyszłości podjąłby się Pan tłumaczenia całego tekstu np. podobnej instrukcji obsługi sterownika tyrystyrowego Thyro-A firmy AEG? Chciałbym poznać Pana przybliżone stawki za tego typu usługę - w razie poytywnej odp.
Pozdrawiam
Sławek Bładyko - ELTERMA S.A. www.elterma.com.pl S.Bladyko@elterma.com.pl
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3niżej
Maciej Andrzejczak
3maksymalna liczba rezystorów, polaczonych
Jerzy Czopik


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
maksymalna liczba rezystorów, polaczonych


Explanation:
rownolegle, jest podana na wypadek ...

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niżej


Explanation:
Maksymalna możliwa liczba rezystorów obciążających na fazę, połączonych równolegle, wymieniona jest po to aby...

nie pisał tego Anglik...powinno być is listed itd...

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc. I mam pytanie: czy w przyszłości podjąłby się Pan tłumaczenia całego tekstu np. podobnej instrukcji obsługi sterownika tyrystyrowego Thyro-A firmy AEG? Chciałbym poznać Pana przybliżone stawki za tego typu usługę - w razie poytywnej odp.
Pozdrawiam
Sławek Bładyko - ELTERMA S.A. www.elterma.com.pl S.Bladyko@elterma.com.pl