KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

reference manual

Polish translation: (pełna) dokumentacja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reference manual
Polish translation:(pełna) dokumentacja
Entered by: Maciej Andrzejczak

22:49 Jan 20, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: reference manual
aż wstyd pytać, tyle jest tego w googlu, ale czy ma to ustaloną polską nazwę?
Maciej Andrzejczak
Poland
podręcznik
Explanation:
tak to zawsze tłumaczyłam, domowy ekspert tez tak odpowiada
Selected response from:

Monika Pilecka
Poland
Grading comment
dzięki, poszło jako pełna dokumentacja
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5podręcznik
Monika Pilecka
3instrukcja obslugi
Dorota Crates


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
podręcznik


Explanation:
tak to zawsze tłumaczyłam, domowy ekspert tez tak odpowiada

Monika Pilecka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 155
Grading comment
dzięki, poszło jako pełna dokumentacja

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski
51 mins
  -> dziękuję

agree  bartek
7 hrs
  -> dziękuję

agree  Andrzej Lejman: lub dokumentacja, bo to zwykle pełna wersja, w odróżnieniu np. od user manual.
9 hrs
  -> racja - dzięki

agree  barwin
1 day23 hrs

agree  cquest
2455 days

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instrukcja obslugi


Explanation:
Tez moze byc, zaleznie od kontekstu

Dorota Crates
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 140

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Himawari: to jest wtedy "instruction manual" i ma wezszy zakres tresci
13 hrs