KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

die setter

Polish translation: ustawiacz matryc


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:die setter
Polish translation:ustawiacz matryc
Entered by: Himawari

19:38 Jan 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Maszyny przemyslowe
English term or phrase: die setter
Prasa kuznicza z matryca, sa pracownicy nazywani "die setters" - ustawiacze matryc?...
Himawari
Poland
ustawiacz matryc
Explanation:
TWORZYWA SZTUCZNE | serwis branżowy
... tworzywa.com.pl » giełda pracy » lakiernik - ustawiacz. • ostatnio/najczęściej
wyszukiwane. ... lakiernik - ustawiacz. oferent: EMIX sp.j. ...
www.tworzywa.com.pl/gielda_pracy/ gielda_pracy1.asp?ID=8136 - 39k - Kopia - Podobne strony

TWORZYWA SZTUCZNE | serwis branżowy
tworzywa.com.pl » giełda pracy » USTAWIACZ WTRYSKAREK. ... USTAWIACZ WTRYSKAREK.
oferent: SEWS-POLSKA Sp. z oo Leszno. województwo: Wielkopolskie. ...
www.tworzywa.com.pl/gielda_pracy/ gielda_pracy1.asp?ID=6953 - 41k - Kopia - Podobne strony
[ Więcej wyników z www.tworzywa.com.pl ]

Badania
... Pracownik biura obsługi klienta, 29.000. Ustawiacz maszyny, 28.780. ... Robotnik wykonujący
operacje wykańczające, 26.400. Operator i ustawiacz wtryskarki, 25.833. ...
www.placa.pl/badania_produkcja.html - 30k - Kopia - Podobne strony

Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1TakWitold
4ustawiacz matryc
Andrzej Lejman


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ustawiacz matryc


Explanation:
TWORZYWA SZTUCZNE | serwis branżowy
... tworzywa.com.pl » giełda pracy » lakiernik - ustawiacz. • ostatnio/najczęściej
wyszukiwane. ... lakiernik - ustawiacz. oferent: EMIX sp.j. ...
www.tworzywa.com.pl/gielda_pracy/ gielda_pracy1.asp?ID=8136 - 39k - Kopia - Podobne strony

TWORZYWA SZTUCZNE | serwis branżowy
tworzywa.com.pl » giełda pracy » USTAWIACZ WTRYSKAREK. ... USTAWIACZ WTRYSKAREK.
oferent: SEWS-POLSKA Sp. z oo Leszno. województwo: Wielkopolskie. ...
www.tworzywa.com.pl/gielda_pracy/ gielda_pracy1.asp?ID=6953 - 41k - Kopia - Podobne strony
[ Więcej wyników z www.tworzywa.com.pl ]

Badania
... Pracownik biura obsługi klienta, 29.000. Ustawiacz maszyny, 28.780. ... Robotnik wykonujący
operacje wykańczające, 26.400. Operator i ustawiacz wtryskarki, 25.833. ...
www.placa.pl/badania_produkcja.html - 30k - Kopia - Podobne strony



Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziekuje!

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Tak


Explanation:
W polskim przemysle szeroko wystepuje funkcja ustawiacza - generalnie pracownika odpowiedzialnego za odpowiednie ustawienie narzędzi do produkcji seryjnej.

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TomaszD
13 mins