KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

feed bars for the transfer feeder

Polish translation: pręty podające do podajnika przesuwającego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feed bars for the transfer feeder
Polish translation:pręty podające do podajnika przesuwającego
Entered by: robwoj

20:48 Jan 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Maszyny przemyslowe
English term or phrase: feed bars for the transfer feeder
such as arm for the charging device, feed bars for the transfer feeder, arms for die changer and die holder changer must be guarded by barrier guards to be installed by the Owner.

Prasa kuznicza. Te "feed bars" to beda podajniki? No i zupelnie nie wiem, co to bedzie "transfer feeder"...
Himawari
Poland
pręty podające do podajnika przesuwającego
Explanation:
czyli ten podajnik przesuwający ma pręty, które przesuwają obrabiany (czy kuty materiał). dalej są ramiona do urządzenia wymiany jakiegoś (to gdzieś chyba musi być opisane) uchwytu matrycy. Chyba sa to duże urządzenia skoro właściciel będzie musiał zainstalować barierki zabezpieczające wokół tych nieszczęsnych "ramion, pretów i innych podajników.
Żyzcze powodzenia.
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pręty podające do podajnika przesuwającegorobwoj
3podawarka prasowaEwa Posecka


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podawarka prasowa


Explanation:
transfer feeder - w/g Słownika naukowo-technicznego
feed bars kojarzą mi się z podajnikami taśmowymi, czymś węższym i ruchomym

Ewa Posecka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: coś w tym rodzaju, ale powtarzam - to zgadywanka
5 mins

disagree  PanPeter: feed bars nie wystepuja w przenosniku tasmowym
3 hrs

58 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pręty podające do podajnika przesuwającego


Explanation:
czyli ten podajnik przesuwający ma pręty, które przesuwają obrabiany (czy kuty materiał). dalej są ramiona do urządzenia wymiany jakiegoś (to gdzieś chyba musi być opisane) uchwytu matrycy. Chyba sa to duże urządzenia skoro właściciel będzie musiał zainstalować barierki zabezpieczające wokół tych nieszczęsnych "ramion, pretów i innych podajników.
Żyzcze powodzenia.

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4582
Grading comment
Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  PanPeter: proponuje: popychacze lub drazki podajnika materialu
3 hrs