KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

press pit

Polish translation: dół podprasowy


21:24 Jan 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Maszyny przemyslowe
English term or phrase: press pit
Dalej prasa kuznicza. Z wyguglowanych materialow wynika, ze moglby to byc fundament prasy, czyli wzmocnione podloze, na ktorym prasa stoi. Czy tak mozna to nazwac?
Himawari
Poland
Polish translation:dół podprasowy
Explanation:
przez analogię do tego co widziałem w maszynach papierniczych
Selected response from:

Piotr Bienkowski
Poland
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dół podprasowy
Piotr Bienkowski
3zagłębiony fundament
Andrzej Lejman


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zagłębiony fundament


Explanation:
możliwe

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dół podprasowy


Explanation:
przez analogię do tego co widziałem w maszynach papierniczych

Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353
Grading comment
Dziekuje!