KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

radio button

Polish translation: przycisk opcji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:radio button
Polish translation:przycisk opcji
Entered by: Witold Raczynski

10:42 Apr 2, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: radio button
to ordzaj przycisku na stronie z ankietą
Witold Raczynski
Poland
przycisk opcji
Explanation:
w oprogramowaniu MS
Selected response from:

Jacek Mozdyniewicz
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3przeł±cznikMacieks
5przycisk opcji
Jacek Mozdyniewicz
4przycisk radiowy
Hanna Burdon
4pole przeł±cznika
Jabberwock


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
przeł±cznik


Explanation:
tak sie przyjelo, ale jesli na stronie nie ma innych typow zaznaczen, to pewnie mozna tez dac po prostu "przycisk" albo "zaznaczenie".

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 277

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  medyk: jeżeli mówimy o polu formularza HTML w postaci wyliczanki z kółeczkami, i tylko w jednym można postawić kropkę wykluczaj±c± pozostałe, to jest to "przeł±cznik"
1 hr

agree  PanPeter
2 hrs

agree  leff
8 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pole przeł±cznika


Explanation:
W interejsie rzadko występuje sam, więc zazwyczaj s± to "pola przeł±czników". Zdarza się również "przycisk przeł±cznika" (ale to kalka) lub sam "przeł±cznik".


    Reference: http://neuron.bednarska.edu.pl/htmlref/input.htm
Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1718

2 days18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
przycisk opcji


Explanation:
w oprogramowaniu MS

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 596
Grading comment
dziękuję bardzo

2789 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przycisk radiowy


Explanation:
radio button przycisk radiowy A standard Windows control that allows a user to select from a fixed set of mutually exclusive choices.
(Microsoft Terminology Collection)


    Reference: http://www.microsoft.com/Language/en-US/Default.aspx
Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199