KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

digital imager

Polish translation: odtwarzacz cyfrowych obrazow


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:digital imager
Polish translation:odtwarzacz cyfrowych obrazow
Entered by: Witold Raczynski

11:01 Apr 2, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: digital imager
dziękuje za cierpliwość
Witold Raczynski
Poland
odtwarzacz cyfrowych obrazow
Explanation:
Gdzies to kiedys tlumaczylam
Ponizej przyklady

CeBIT 2004
... wideo w czasie rzeczywistym, wyświetlane przez wbudowany odtwarzacz RealOne ... i odtwarzać
80 godzin nagrań wideo, 5000 utworów lub 50.000 cyfrowych obrazów. ...
www.foto.com.pl/teksty/cebit2004.html - 19k - 1 Apr 2004 - Cached - Similar pages

Veracomp.pl - Centrum Nowych Technologii
... KISS DP 450 - wszechstronny odtwarzacz DVD. ... Photo Express™ SE służy do edycji
zapisanych obrazów. ... organizowanie i współdzielenie cyfrowych materiałów. ...
www.veracomp.pl/news.php?id_nowosci=489 - 30k - Cached - Similar pages

Gery.pl - Pliki > Multimedia / Grafika / Przeglądarki obrazów
... ACDSee pozwala na oglądanie cyfrowych obrazków wysokiej ... Pro to konwerter i przeglądarka
obrazów. ... do drukowania, obsługę TWAIN, odtwarzacz audio CD i ...
pliki.gery.pl/p/0,62,2.html - 38k - Cached - Similar pages

Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
trochę inna działka, ale zgadzałoby się. Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5odtwarzacz cyfrowych obrazow
Teresa Goscinska
1urz±dzenie/oprogramowanie do cyfrowego przetwarzania obrazów
Jabberwock


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
urz±dzenie/oprogramowanie do cyfrowego przetwarzania obrazów


Explanation:
Bez kontekstu to naprawdę trudno, bo to może być cokolwiek od na¶wietlarki do mammografu.

Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1718

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
odtwarzacz cyfrowych obrazow


Explanation:
Gdzies to kiedys tlumaczylam
Ponizej przyklady

CeBIT 2004
... wideo w czasie rzeczywistym, wyświetlane przez wbudowany odtwarzacz RealOne ... i odtwarzać
80 godzin nagrań wideo, 5000 utworów lub 50.000 cyfrowych obrazów. ...
www.foto.com.pl/teksty/cebit2004.html - 19k - 1 Apr 2004 - Cached - Similar pages

Veracomp.pl - Centrum Nowych Technologii
... KISS DP 450 - wszechstronny odtwarzacz DVD. ... Photo Express™ SE służy do edycji
zapisanych obrazów. ... organizowanie i współdzielenie cyfrowych materiałów. ...
www.veracomp.pl/news.php?id_nowosci=489 - 30k - Cached - Similar pages

Gery.pl - Pliki > Multimedia / Grafika / Przeglądarki obrazów
... ACDSee pozwala na oglądanie cyfrowych obrazków wysokiej ... Pro to konwerter i przeglądarka
obrazów. ... do drukowania, obsługę TWAIN, odtwarzacz audio CD i ...
pliki.gery.pl/p/0,62,2.html - 38k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723
Grading comment
trochę inna działka, ale zgadzałoby się. Dziękuję