KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

tree view menu

Polish translation: menu widoku drzewa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tree view menu
Polish translation:menu widoku drzewa
Entered by: Witold Raczynski

11:02 Apr 2, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: tree view menu
to przedostatnie!
Witold Raczynski
Poland
menu widok(u) drzewa
Explanation:
http://www.ee.pw.edu.pl/info/CDE7/html/c0511.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5menu widoku (podgl±du) struktury drzewiastej
Jabberwock
4 +1menu widok(u) drzewa
bartek
4menu o strukturze drzewiastej
ArturSz


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
menu widoku (podgl±du) struktury drzewiastej


Explanation:
Nieco dłuższe niż oryginał.


    Reference: http://rainbow.mimuw.edu.pl/SR/prace-mgr/zgodzinski/
Jabberwock
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1718

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
menu widok(u) drzewa


Explanation:
http://www.ee.pw.edu.pl/info/CDE7/html/c0511.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
3 hrs
  -> O! Dzięki :-) Nie znam kontekstu, ale kojarzę to jeszcze z czasów, gdy ostro korzystałam z Nortona :-)

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
menu o strukturze drzewiastej


Explanation:
jeżeli to opis dzialania programu i jego obsługi, to zdecydowanie to

ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1158

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jabberwock: Wydaje mi się, że to raczej menu "tree view", tak jak w zdecydowanej większo¶ci przypadków na guglu
6 mins
  -> nie upieram się, w końcu nie mamy kontekstu :)