KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

call routed

Polish translation: połączenie trasowane


18:09 Aug 15, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: call routed
wiadomo, o co chodzi, na "routing" mówią "trasowanie", ale mam problem z formą dokonaną od "trasować" ;). Czy można napisać "połaczenie zestawione" w przypadku sieci komórkowej/transmisji pakietowej???
Krzysztof Bandurski
Polish translation:połączenie trasowane
Explanation:
Jakoś nie widzę problemu...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzięki, sorry, że tak późno...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4trasowaćCortejo
4połączenie trasowane
Andrzej Lejman


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
połączenie trasowane


Explanation:
Jakoś nie widzę problemu...

Andrzej Lejman
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 167
Grading comment
dzięki, sorry, że tak późno...
Notes to answerer
Asker: być może go nie ma :) chodzi mi o to, czy wtedy na pewno wiadomo, że to trasowanie się udało.


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trasować
trasować


Explanation:
Trasować/wytrasować. To mój pierwszy kometarz tutaj, proszę o wyrozumiałość, jeśli jest źle skonstruowany ;-)

Example sentence(s):
  • Wytrasować tor kolejowy, kanał, szlak zjazdowy.
  • Wytrasować otwory w arkuszu blachy.

    Reference: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=68910
Cortejo
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian