KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

premium rate numbers

Polish translation: numery o podwyższonej płatności/ z dodatkową opłatą


14:39 Jun 26, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: premium rate numbers
numery typu 0800...
Piotr Podsiadly
Polish translation:numery o podwyższonej płatności/ z dodatkową opłatą
Explanation:
what are premium rate services?
Premium rate services offer some form of information or entertainment that is charged to your phone bill.
http://www.icstis.org.uk/consumers/what_are_prs.asp

Premium Rate Numbers
Premium rate numbers turn incoming calls into income.
http://www.callagenix.com/pages/numbers/premium_rate.html

Premium rate numbers are numbers that begin with 0906. They can be used to raise revenue from callers telephoning your 0906 number.
http://www.primex.co.uk/index.php?text=normal&display=0906

Stanowisko Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji
wobec projektu ustawy Prawo telekomunikacyjne

numer niegeograficzny- non-geographic numbers - numer istniejący w planie numeracji, nie będący numerem geograficznym, do którego połączenia są bezpłatne lub podlegają podwyższonej opłacie (premium rate numbers)
www.piit.org.pl/piit/redir.jsp?place=galleryStats&id=679

Są to tzw. numery Premium Rate o podwyższonej płatności, gdzie za jednego SMSa do rachunku telefonicznego może być doliczone nawet 9PLN + VAT.
https://www.mobilepay.pl/faq.aspx

Opłaty za usługi telekomunikacyjne z opłatą dodatkową (premium rate)
Telekomunikacja Polska S. A., wskaźniki 0-700 i 0-701
www.phonesat.pl/audioteks_oplaty.php3
www.mobile.pl/10043.html
http://www.t-k.pl/p/news?i25=4050

OBWIESZCZENIE
PREZESA URZĘDU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
z dnia 22 maja 2006 r.
http://tinyurl.com/yt6qko
Selected response from:

Dominika J
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2numery o podwyższonej płatności/ z dodatkową opłatąDominika J
3numery darmowe
M.A.B.


Discussion entries: 4





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
numery darmowe


Explanation:
Bo tak się one chyba u nas nazywają?

M.A.B.
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
numery o podwyższonej płatności/ z dodatkową opłatą


Explanation:
what are premium rate services?
Premium rate services offer some form of information or entertainment that is charged to your phone bill.
http://www.icstis.org.uk/consumers/what_are_prs.asp

Premium Rate Numbers
Premium rate numbers turn incoming calls into income.
http://www.callagenix.com/pages/numbers/premium_rate.html

Premium rate numbers are numbers that begin with 0906. They can be used to raise revenue from callers telephoning your 0906 number.
http://www.primex.co.uk/index.php?text=normal&display=0906

Stanowisko Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji
wobec projektu ustawy Prawo telekomunikacyjne

numer niegeograficzny- non-geographic numbers - numer istniejący w planie numeracji, nie będący numerem geograficznym, do którego połączenia są bezpłatne lub podlegają podwyższonej opłacie (premium rate numbers)
www.piit.org.pl/piit/redir.jsp?place=galleryStats&id=679

Są to tzw. numery Premium Rate o podwyższonej płatności, gdzie za jednego SMSa do rachunku telefonicznego może być doliczone nawet 9PLN + VAT.
https://www.mobilepay.pl/faq.aspx

Opłaty za usługi telekomunikacyjne z opłatą dodatkową (premium rate)
Telekomunikacja Polska S. A., wskaźniki 0-700 i 0-701
www.phonesat.pl/audioteks_oplaty.php3
www.mobile.pl/10043.html
http://www.t-k.pl/p/news?i25=4050

OBWIESZCZENIE
PREZESA URZĘDU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
z dnia 22 maja 2006 r.
http://tinyurl.com/yt6qko

Dominika J
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  M.A.B.: Moment. 0800 czy 0700 ??
13 mins
  -> to jest pytania do askera:) jeśli weźmiemy pod uwagę rozwinięcie pytania, czyli 0-800 - Twoja odpowiedź jest dobra. ale pomyślałam, że może jest to pomyłka, bo znalazłam w/w definicje w internecie i zaproponowałam drugą odpowiedź. pozdrawiam :)

agree  Krzysztof Nowoszynski: "premium rate" to są zdecydowanie 0-700 (0-800 są nazywane "toll-free"). PRO ze względu na błąd w samym pytaniu, poza tym już niekoniecznie imho.
5 hrs

agree  Tomasz Kościuczuk: Zdecydowanie numery typu 0-700
140 days




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Dominika J