KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

motion control head

Polish translation: kamera o sterowanym ruchu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:motion control head
Polish translation:kamera o sterowanym ruchu
Entered by: jjk

08:04 Jan 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: motion control head
to chyba cos w rodzaju kamery uzywanej przez stacje tv
jjk
Poland
kamera o sterowanym ruchu
Explanation:
Jest to kamera podłączana do zewnętrznego urządzenia sterującego jej ruchem, np. komputera. Precyzyjniej byłoby: "kamera wykonana w technologii 'motion control'".

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-01-21 09:31:05 GMT)
--------------------------------------------------

Tu są opisy
Kamera sterowana z konsoli: http://tinyurl.com/27jjjh
Z zewnętrznym układem sterowania: http://tinyurl.com/2x3v87

A tu jest mowa o robocie sterującym kamerą:
http://tinyurl.com/2ehu7d


--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-01-21 09:47:11 GMT)
--------------------------------------------------

A tutaj opisano sposób wykorzystania właściwości takiej kamery do produkcji filmów:
http://tinyurl.com/yosab9
Mowa tu m.in. o wchodzących w skład technologii sterowania ruchem ("motion control") śledzeniu ruchu kamery ("motion tracking") oraz przechwytywaniu ruchów np. aktora ("motion capture").
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Thanx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kamera o sterowanym ruchu
Jerzy Matwiejczuk
3kamera kontroli ruchu
Przemyslaw Podmostko


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kamera kontroli ruchu


Explanation:
Wydaje mi się, że jest to po prostu kalka (http://tinyurl.com/3x8em4) bo z tego co widzę, że cały czas używa się po prostu terminu 'kamera motion control'.
- http://tinyurl.com/2os8ab
- http://tinyurl.com/3c6bzy
- http://tinyurl.com/2os8ab
- http://tinyurl.com/2ndrku
- http://tinyurl.com/39e5z2

Przemyslaw Podmostko
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kamera o sterowanym ruchu


Explanation:
Jest to kamera podłączana do zewnętrznego urządzenia sterującego jej ruchem, np. komputera. Precyzyjniej byłoby: "kamera wykonana w technologii 'motion control'".

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-01-21 09:31:05 GMT)
--------------------------------------------------

Tu są opisy
Kamera sterowana z konsoli: http://tinyurl.com/27jjjh
Z zewnętrznym układem sterowania: http://tinyurl.com/2x3v87

A tu jest mowa o robocie sterującym kamerą:
http://tinyurl.com/2ehu7d


--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-01-21 09:47:11 GMT)
--------------------------------------------------

A tutaj opisano sposób wykorzystania właściwości takiej kamery do produkcji filmów:
http://tinyurl.com/yosab9
Mowa tu m.in. o wchodzących w skład technologii sterowania ruchem ("motion control") śledzeniu ruchu kamery ("motion tracking") oraz przechwytywaniu ruchów np. aktora ("motion capture").

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 126
Grading comment
Thanx