KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

mass communication

Polish translation: komunikacja społeczna


20:14 Apr 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Telecom(munications)
English term or phrase: mass communication
Manship School of Mass Communication
TeTaA
Polish translation:komunikacja społeczna
Explanation:
Szkola Dziennikarstwa i Komunikacji Spolecznej

Dla porownanaia link szkoly wroclawskiej oferuje studentom prawie identyczne kierunki nauczania
Selected response from:

Bubz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1komunikacja społecznaBubz
3komunikacja medialna
Jarosław Napierała
3komunikacja masowa
EnglishDirect


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
komunikacja masowa


Explanation:
prop.

EnglishDirect
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
komunikacja medialna


Explanation:
Szkoła Komunikacji Medialnej

propozycja

Jarosław Napierała
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
komunikacja społeczna


Explanation:
Szkola Dziennikarstwa i Komunikacji Spolecznej

Dla porownanaia link szkoly wroclawskiej oferuje studentom prawie identyczne kierunki nauczania


    Reference: http://www.dziennikarstwo.uni.wroc.pl/
    Reference: http://appl003.lsu.edu/MassComm/mcweb.nsf/$Content/Prospecti...
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
3 hrs
  -> Dziekuje :))

neutral  cquest: A co wtedy z "social communication"?
2386 days
  -> w kontekscie chodzi o nazwe uczelni/wydzialu, ta IMO jest adekwatna; osobiscie nie tlumaczylabym doslownie