KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

carrier

Polish translation: operator sieci


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carrier
Polish translation:operator sieci
Entered by: Pawel Bartoszewicz

08:49 Oct 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / telecom
English term or phrase: carrier
Because carriers have enormous investmensts in PSTN infrastructures, they must initially leverage the best of both infrastructures in support of new services.
ORAZ
Several factors are influencing carrier business decisions to implement packet networks.
Pawel Bartoszewicz
operator sieci
Explanation:
Hm...
Jest kilka powodów, dla których Netia rozpoczęła działalność na rynku dostawców usług dla operatorów telekomunikacyjnych jako Netia Carrier:

własna, krajowa sieć światłowodowa Netii o długości 3000 kilometrów zapewniająca szerokopasmowe połączenia pomiędzy 10 głównymi miastami w Polsce, wspierana przez centra kolokacyjne rozmieszczone co 100 kilometrów, dająca możliwość przekroczenia w dwóch miejscach granicy kraju,


obsługa techniczna Netii zarządzająca systemami telekomunikacyjnymi już od pięciu lat, nadzoruje wszystkie elementy sieci zdalnie z Centrum Zarządzania Siecią Netii, działającego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zdalne zarządzanie siecią wspierane jest bezpośrednio przez jednostki techniczne działające w terenie,


zasoby lokalnej pętli światłowodowej pokrywające 10 największych miast w Polsce, umożliwiają Netii Carrier dostarczanie rozwiązań typu end-to-end utrzymując wysokie standardy zawieranych z klientami umów serwisowych (SLA),
http://www.netia.pl/carrier/
Selected response from:

bartek
Grading comment
Bardzo dziękuję i pozdrawiam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1operator sieci
bartek
4firma telekomunikacyjna, operator telekomunikacyjnyJacek Krankowski


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
operator sieci


Explanation:
Hm...
Jest kilka powodów, dla których Netia rozpoczęła działalność na rynku dostawców usług dla operatorów telekomunikacyjnych jako Netia Carrier:

własna, krajowa sieć światłowodowa Netii o długości 3000 kilometrów zapewniająca szerokopasmowe połączenia pomiędzy 10 głównymi miastami w Polsce, wspierana przez centra kolokacyjne rozmieszczone co 100 kilometrów, dająca możliwość przekroczenia w dwóch miejscach granicy kraju,


obsługa techniczna Netii zarządzająca systemami telekomunikacyjnymi już od pięciu lat, nadzoruje wszystkie elementy sieci zdalnie z Centrum Zarządzania Siecią Netii, działającego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zdalne zarządzanie siecią wspierane jest bezpośrednio przez jednostki techniczne działające w terenie,


zasoby lokalnej pętli światłowodowej pokrywające 10 największych miast w Polsce, umożliwiają Netii Carrier dostarczanie rozwiązań typu end-to-end utrzymując wysokie standardy zawieranych z klientami umów serwisowych (SLA),
http://www.netia.pl/carrier/

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 107
Grading comment
Bardzo dziękuję i pozdrawiam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Krankowski: uzywane zamiennie z moja odpowiedzia
23 mins
  -> Oj, to miło. A słownika telekomunikacji nie mam :-(

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
firma telekomunikacyjna, operator telekomunikacyjny


Explanation:
Ze Slownika telekomunikacji

Jacek Krankowski