KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

field force engineering solutions

Polish translation: system / rozwiazania (techniczne) zarzadzania pracownikami w terenie / zarządzania pracą w terenie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:field force engineering solutions
Polish translation:system / rozwiazania (techniczne) zarzadzania pracownikami w terenie / zarządzania pracą w terenie
Entered by: Paulistano

22:43 Feb 13, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: field force engineering solutions
a company in the mobile industry supplies it
Paulistano
system / rozwiazania (techniczne) zarzadzania pracownikami w terenie / zarz±dzania prac± w terenie
Explanation:
http://www.it-investment.pl/index/f/baza_systemow_it_pokaz/k...
estaw Nokia Mobile RFID Kit stanowi czę¶ć rozwi±zania Nokia Field Force Solution. Działa on na częstotliwo¶ci 13,56 MHz, zwykle przy bardzo małym zasięgu 2-3 centymetrów, zgodnie ze standardem ISO-14443A. Mały zasięg odczytu jest optymalny w przypadku rozwi±zań do pracy w terenie, ponieważ znaczniki w obiektach i urz±dzeniach s± odczytywane osobi¶cie przez przemieszczaj±cych się pracowników.
http://www.nokia.com.pl/nokia/informacje/prasa/artykuly/2004...
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3system / rozwiazania (techniczne) zarzadzania pracownikami w terenie / zarz±dzania prac± w terenie
bartek
1ponizej
mwas


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
system / rozwiazania (techniczne) zarzadzania pracownikami w terenie / zarz±dzania prac± w terenie


Explanation:
http://www.it-investment.pl/index/f/baza_systemow_it_pokaz/k...
estaw Nokia Mobile RFID Kit stanowi czę¶ć rozwi±zania Nokia Field Force Solution. Działa on na częstotliwo¶ci 13,56 MHz, zwykle przy bardzo małym zasięgu 2-3 centymetrów, zgodnie ze standardem ISO-14443A. Mały zasięg odczytu jest optymalny w przypadku rozwi±zań do pracy w terenie, ponieważ znaczniki w obiektach i urz±dzeniach s± odczytywane osobi¶cie przez przemieszczaj±cych się pracowników.
http://www.nokia.com.pl/nokia/informacje/prasa/artykuly/2004...

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 107
Grading comment
Dziekuje

9 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
ponizej


Explanation:
Trochę szerszy kontekst by się przydał.
Poprzednia propozycja jest jak najbardziej OK. Przyszła mi na myśl jeszcze inna "rozwiązania inżynierskie /do projektowania przeznaczone dla pracowników działających w terenie"

mwas
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12