KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

adequate working capital for when the market conditions improved

Polish translation: odpowiedni poziom kapitału obrotowego w momencie poprawy koniunktury (na rynku)


18:57 Feb 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Telecom(munications)
English term or phrase: adequate working capital for when the market conditions improved
Mr Hellström said Ericsson would use the rights issue proceeds to strengthen its balance sheet and ensure adequate working capital for when market conditions improved. "This is not about converting black holes. We will cover any losses from savings and cost-cutting".
Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Polish translation:odpowiedni poziom kapitału obrotowego w momencie poprawy koniunktury (na rynku)
Explanation:
w taki sposób, lub "gdy poprawi się koniunktura (na rynku)"
Wielu inwestorów jest jednak przygotowanych na większe zaangażowanie na rynku w
momencie poprawy koniunktury i potrzeby wzmocnienia kapitałowego. ...
www.gazetaprawna.pl/dzialy/ 10.html?numer=946&dok=946.10.100.2.5.1.0.1.htm

W momencie poprawy koniunktury gospodarczej i zasobności obywateli konsumenci na
pewno będą przywiązywać większą wagę do jakości i zdrowotności ...
www.euroinfo.org.pl/prawo/index.php?a=1906

Reszta akcji tych spółek zostanie przez japoński Skarb Państwa upłynniona, gdy poprawi
się koniunktura na tamtejszym rynku papierów wartościowych.. ...
www.rbf.net.pl/press/doc/08-2003_Bukowski.doc

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odpowiedni poziom kapitału obrotowego w momencie poprawy koniunktury (na rynku)Marek Daroszewski (MrMarDar)
4(zapewnić) odpowiedni poziom kapitału obrotowego potrzebny w sytuacji poprawy rynkowej koniunktury
Adam Lankamer


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(zapewnić) odpowiedni poziom kapitału obrotowego potrzebny w sytuacji poprawy rynkowej koniunktury


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): czy to nie sugeruje, że w sytuacji pogorszenia koniunktury nie jest potrzebny odpowiedni poziom kapitału obrotowego? ("potrzebny w sytuacji")
13 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odpowiedni poziom kapitału obrotowego w momencie poprawy koniunktury (na rynku)


Explanation:
w taki sposób, lub "gdy poprawi się koniunktura (na rynku)"
Wielu inwestorów jest jednak przygotowanych na większe zaangażowanie na rynku w
momencie poprawy koniunktury i potrzeby wzmocnienia kapitałowego. ...
www.gazetaprawna.pl/dzialy/ 10.html?numer=946&dok=946.10.100.2.5.1.0.1.htm

W momencie poprawy koniunktury gospodarczej i zasobności obywateli konsumenci na
pewno będą przywiązywać większą wagę do jakości i zdrowotności ...
www.euroinfo.org.pl/prawo/index.php?a=1906

Reszta akcji tych spółek zostanie przez japoński Skarb Państwa upłynniona, gdy poprawi
się koniunktura na tamtejszym rynku papierów wartościowych.. ...
www.rbf.net.pl/press/doc/08-2003_Bukowski.doc



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
Dziekuje!