KudoZ home » English to Polish » Telecom(munications)

turmoil

Polish translation: zawirowania rynkowe


10:39 Feb 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Telecom(munications)
English term or phrase: turmoil
krotkotrwaly niepokoj na rynku?

short-term market turmoil should not obscure the long-term growth prospects for the sector.
Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Polish translation:zawirowania rynkowe
Explanation:
albo: zawirowania na rynku

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-02-22 10:42:55 GMT)
--------------------------------------------------

Z dotychczasowych doświadczeń wynika, że główni inwestorzy w tym segmencie rynku (sektor ubezpieczeń, w mniejszym stopniu fundusze emerytalne) wykazują mniejszą podatność na przejściowe zawirowania na rynku finansowym i w swoich decyzjach inwestycyjnych kierują się długofalową strategią.
http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=153&id=7062
Selected response from:

*eva*
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zamieszanie / niepokój / panikaxxxM_M
4zawirowania rynkowe
*eva*


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zawirowania rynkowe


Explanation:
albo: zawirowania na rynku

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-02-22 10:42:55 GMT)
--------------------------------------------------

Z dotychczasowych doświadczeń wynika, że główni inwestorzy w tym segmencie rynku (sektor ubezpieczeń, w mniejszym stopniu fundusze emerytalne) wykazują mniejszą podatność na przejściowe zawirowania na rynku finansowym i w swoich decyzjach inwestycyjnych kierują się długofalową strategią.
http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=153&id=7062

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziekuje!

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zamieszanie / niepokój / panika


Explanation:
...

xxxM_M
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 109