KudoZ home » English to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

box shoulders

Polish translation: watowane ramiona


11:52 Jun 28, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion / fashion
English term or phrase: box shoulders
if the dressmaker thinks that box shoulders are a bad idea, she should say so immediately rather than change the details on the quiet
AnnaWarso
Polish translation:watowane ramiona
Explanation:
1. Wąskie ramiona
zalecane:
-marynarki z watowanymi ramionami
-marynarki dwurzędowe
-ciemne spodnie, jasne marynarki (górne części garderoby)
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2watowane ramiona
lim0nka
4kwadratowe ramiona
leff


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kwadratowe ramiona


Explanation:
no chyba nie może chodzić o coś innego ;-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
watowane ramiona


Explanation:
1. Wąskie ramiona
zalecane:
-marynarki z watowanymi ramionami
-marynarki dwurzędowe
-ciemne spodnie, jasne marynarki (górne części garderoby)



    Reference: http://www.intermoda.com.pl/ads/str6.htm
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: sylwetka dragona - kiedyś też tak na to mówiłysmy :-)))
13 mins
  -> a tego nie słyszałam :)

neutral  leff: to można osiągać na różne sposoby, nie tylko watowaniem, ale także poduszeczkami, gąbką czy nawet sztywnymi wkładkami. I 'watowane' to raczej 'puffed shoulders'.
26 mins
  -> ale nie wiemy, o co dokładnie chodzi, a 'kwadratowe' jakoś mi nie leżą, więc podaję inną propozycję

agree  mmstasik
7 hrs
  -> dziękuję